Nursenaikikat rabisssssss28 evet ya baya uyku yapıyor bide bende çarpıntı baya bi halsizlikte oluyor gün boyu elim ayağım tutmuyor normal mi
alynaca Nursenaikikat bu şikayetler bendede vardı fakat tahlil yaptırdınız yakın zamanda benim böyle olunca idrarda keton pozitif çıkmıştı ondan çarpıntım halsizliğim oluyornuş hastaneye yatışım yapıldı 1 gün boyu grce sabaha kadar serum tedavisi almıştım kendime gelmiştim çok şükür
lalelola Doktorum yatmadan önce 2 tane, sabah da 1 tane almamı önerdi. Ama bende hiç işe yaramadı, sürekli kusuyordum.
Nursenaikikat alynaca yakın zamanda tahlillerime bakıldı ama bi sorun yok dendi bilmiyorum ama asırı şekilde var çarpıntı halsizlik vs
hmyr61 Nursenaikikat Doktoruna söylersen zaten 2 iç der ilk gebeliğimde günde 4 tane içiyordum anca etki ediyordu şuanki gebelipimde de 2 tane içiyorum gece yatmadan sabah bulantıları için geceden içiyorum
ece00008 Nursenaikikat ben 35. Haftadayım 8. Haftadan beri akşam yatmadan önce 2 tane birden içip uyuyorum
bmbibdm Nursenaikikat Bana akşam 2 iç gecmezse sabah 1 demişti ama prilam bana da fayda etmedi. Bence doktorunuza danışın ilaç değiştirsin prizin kullnıyorum şuanda bu daha iyi
bbuuu Nursenaikikat doktorum bana gece uyumadan 1, sabah uyandığında 1 iç dedi ve aşırı bulantımı geçirdi, çok çok kötü olursan öğlen 1 tane daha içebilirsin demişti ama gerek duymuyorum şu an 6+1 deyim