yldzz01 cansukccc ayy banada öyle dediler ama sabah 10 da acılıyormus bazen denk gelıp randevu sısteme dusebılır dedıler oyle bakacagım hergun sabah 10 da ama sızın orası ucuz ozelde yaptır daha ıyı
yldzz01 cansukccc kanı hıc sormadım bıle ozele gıdıp hemde devlete gıdıyorum kanları devletde verıyorum oyle olmazsa cok pahalı gelıyor hepsını ozelde yapınca