aysenur471 canım bak ben geçen ay ilaç iğne tedavisi oldum prog Están‘da kullanıyordum yerleşme kanaması sandık âdetin ikinci günü doktora gittim dedi bu adet dedi sonra kist oluşmuş dedi benim adetim bitti ben test yaptım silik çıkıyordu ama hamile değilim benim de o zaman kafam karışmıştı ama sonuç negatif