aysenur471 canım testler bu aralar çok yalancı çıkarıyor ozellikle awox eskisi gibi güvenilir değil burada okuyoruz. Seninkinde de ben net bir pembe çizgi görmedim maalesef kuruma veya gölge gibi biŕ sey var sanirim. Ayrıca daha 8 günun varmış hamileysen bile testte çıkma ihtimali çok düşük 3 4 gün kala tekrarla testini