temmuzonbir tıbbi açıdan bir bağ sormuştum aslında. Tıbbi olarak ikisi arasında hiçbir bağ yok çünkü. Vaktinde regl olan ve erken yumurtlayan biri regl dönemine yakın kan verdiğinde döllenme ve tutunma daha erken dönemde olduğu için beta yüksek çıkacaktır. Bir de bunun aksine düzensiz regl olan ya da yumurtlaması düzensiz veya geç olan biri ki mesela biri benim, ben reglin 18.günü yumurtlama görürüm, 20.gün ise çatlamam gerçekleşir. Haliyle regle yakın süreçte kan verdiğimde beta daha yeni yükseliyor olur. İlk gebeliğimde regle 2 gün kala beta 41 ile öğrendim, bu ikinci gebeliğimde ise yine 2 ya da 3 gün kala beta 22 ile öğrendim. Burada düşük ya da yüksek değil, her 48 saatte 1 verilen kan sonucunun en az %60, ideali 2 katı şeklinde artış göstermesidir. Sonuç bana düşük geldi diyerek kimseyi üzmemek gerektiği kanısındayım, ki artışı da maşallah gayet güzel. Gebelik zaten stresli ve yıpratıcı, bilimsel olmayan görüşlerle birbirimizi demotive etmek yerine, birbirimize destek olmalıyız diye düşünüyorum. Sevgiler🌸