mamacita7 elif20261 aynı haftada bende kürtaj oldum canım yarın tekrar baktırıyım betam yükseliyorsa da doktora gitcem insallah sonucu guzel olur rabbim sanada bagıslasın insallah
ballim_dunya mamacita7 canım endişe etme dün 4+4 düm betam 527 geldi cuma günü kese görmeye gidicem doktora kalp atışı için de 2 hafta bekliycem
mamacita7 ballim_dunya yaa canım benim hemen hemen aynı zamanlar allahım sanada sağlıkla nasip etsinn
temmuzonbir mamacita7 inşAllah canım benim doktorum 3 gün üst üste vermemi istemişti hepsinde artış olmuştu inşAllah seninkide öyle olur 💓
mamacita7 temmuzonbir bende yarın gitcem kuzum valla heyecan dorukta sağlıkla ilerlesinde surecim tek isteğim bu cok yıprandım çok
zehraclk0 mamacita7 ilk çocuğumda 143 beta ile öğrenmiştim bir gün adet gecikmesi ile. İkinciyi de 5 gün adet gecikmesiyle 360 beta ile öğrendim. Kafanızdan kötü düşünceleri atın. 2 günde bir kan verin 2000 olunca kese görünür diyorlar o zaman kadın doğuma gidin
jupijup mamacita7 merhaba ben adet günümde 103 ile öğrenmiştim, 2 günde bir acilden kan vermeye gitmiştim iki katı artış oluyor mu diye. Hayırlı olsun ☀️
zehraclk0 mamacita7 Evet ve adet gecikmesine rağmen betam bir tık düşük çıkmış ikisinde de özellikle ikincisinde bence
Siiimsim mamacita7 benm doktorum 2 gün arayla lan istemişti 2 kez. İlk test gün ve saatine göre 2 gün sonra bir önceki testin saatin saatinden 2 saat sonra bir tane daha 2 gün sonra bu sefer ilk testin saatinden 4 saat sonra
zeyzeynur mamacita7 bence iyi bi değer ama önemli olan 2 günde 2 kat artması. Ben betayı 50yle öğrenmiştim kız bi sıkıntı yoktur inşallah 2 günde bi kan ver düzenli artıyorsa sıkıntı yok Allahın izniyle
kahvekedi mamacita7 ben 89la öğrenmiştim ilk beta değerinin kaç çıktığının bir önemi yok önemli olan iki günde bir artması. Şu an doktora da gitsen zaten kese de görünmez iki gün sonra tekrar kan verip artış var mı onu gözlemlemen lazım
hilalsu05 mamacita7 sen sadece biraz sabırlı olmaya çalış asla kaybetme düşüncesine girme. Sana tekrar nasip olduysa mutlaka sağlıkla geleceği için nasip olmuştur öyle düşün. düşük yapmış olman yine yapacağın anlamına gelmez. Belki de daha önceki gebeliğin rahmini sağlıklı bir gebeliğe hazırlamak içindi. Şimdi de sağlıkla gelecek inşallah. 🙏🏻
mamacita7 hilalsu05 ya ne güzel yazmışsın valla kalbime dokundun rabbimde senin ne dileğin varsa kabul etsin inşallah😊