Merve526 Doktorum yanına gittiğimiz Irem19 Doktorun yanına gittiğimde 12+6 ‘idim bana hiç bir şey söylemedi ve çok erken olduğunu söyledi 1 ay sonra gel bakarız dedi 🙄seninki bayağı erken olmuş ya 🙈🙄