iremm00 orhismommmmmm bilmiyorum ki cnm, bende dediigm gibi varsa bile erken şuan kaset teste cikarmi ki , birde ovar keşke erken gebelik kasa idim, oda çok yalanci çıkarı yor
iremm00 orhismommmmmm yok cnm olsada çıkmazdı, çünkü erken yaptım , en fazla 4 gün daha geçmeli cuma yapacağım ,erken gebelikle tekrar