BKZ 1melekannesi3858 ben de 18+4 enfeksiyonum var günlük ped kullanıyorum çünkü progestan kullanıyorum akıntı yapıyor merak ettim belki de enfeksiyona o sebep oluyordur doktor önermiyorum demişti ama mecbur kullanıyorum
1melekannesi3858 BKZ kız bende aynı işte progestandan dolayı rahatsız oluyorum bende akşamları bı kez mi kullanıyorsun nasıl yapiyorsun
1melekannesi3858 Melodimm doğum sonrası mecbur ya hamile iken 18+4 um bu aya kadar kullandım valla bundan sonrw kullanmayacam ama