yagmur11bebek _ebrugenc 37+2 den selamlar 😂 elim ayağım hep şiş zor yatıp kalkıyorum artık minik tırtıl için sabırsızlıkla bekliyorum
songulattepe _ebrugenc 36+6 dan selam🌝 Pazar gününden beri ayaklarım ve bacaklarım aşırı ödem topladı. Uykular zaten haram, tüm enerjim çekilmiş gibi. Yarın kontrolüm var bakalım ne durumda bebiş. Gelişimi iyidi gayet hala iyiyse şeytan diyor haftaya sezeryan ol 🥲😅 Valla artık çıkarmak istiyorum ilk hamileliğim artık yere bile basamıyorum 🙂↔️
Blossommm 35+2ile günooo Çok şükür güzel gidiyo,el ayaklarda ödem,vücut ağırlığı,bol iştah ve bol duygusallıkla beklemeye devam. Gece bi kudurdu,galiba doğuruyorum dedim sora durdu sora gittim gecenin körü bi şeyler yedimdkfkfkf Sizlerin nasıl🌸🌸
_ebrugenc Blossommm ohhh yedikleriniz şifa olsun size ve bebeğinize ben de durumlar biraz stabil ve çok fazla miğde bulantılarım var Yemek yedikten sonra sürekli kusuyorum sanki hamileliğim başına döndüm hiç İştahım açık değil 36+3 üz bizde sancı yok nst de bişey de çıkmıyor bizde beklemeye devam ediyoruz bakalım nasibi ne zaman Sadece canım dondurma soğuk kahve vs istiyor el ve ayaklarda bende de ödem ve şişlik var çok fazla ayakta durduğum zaman baskı yapıyo iç bacaklarım da ağrı oluyor
kubraaaatt 36+4üm. Şimdiye kadar ödem yoktu ama şimdi biraz hareketsiz kalınca hemen ayaklarım şişiyor. Bebek kaburgama baskı yaptığı için nefes sorunu yaşıyorum ve pelvikte çok baskı hissediyorum 🥲
caglagoksel kubraaaatt bende aynıyım enfeksiyondan sanmıştım ama farkettim ki bebek hareket ettikçe vajina tarafımda bıçak batması gibi sancı oluyor 🙄 çok can acıtıcı gerçekten
kubraaaatt caglagoksel bugünlerde kontrole gittiniz mi bebek kanala girmiş mi acaba onu merak ettim. İlk gebeliklerde 36 itibariyle giriyormuş da çoğu bebek
_ebrugenc Melike3506 demi ne olacağını bilemiyorsun doğurmaya 1 gün mi var 1 hafta mı 2 hafta mı offf çabucak doğursak da evimize getirsek bebişlerimizi
bozkurtttt Biri altımı resmen oyuyor bazen taş gibi oluyo karnım 🥲 heryerim ağrıyo götü bile ağrır mı insanın 😂 saçlarım şelale gibi,ödemden dudaklarım dolgulı gibi 🥲
Melike3506 _ebrugenc evet ne zaman doğurcağımızın belirsizliği insan her an doğurabilirim diye bir plan vs de yapamıyor 😂😂
didembeyaz 36+2 bende 2 cm açıklıkla bekliyorum bebek baş geliş pozisyonda yarın dr kontrolum var her an doğurabilirim gibi
gizem0906 didembeyaz 36+2de benimde 1cm açıklığım vardı 1 hafta 10 gün içerisinde gelir dedi ara ara regl ağrısı vajinada batma ve baskı hissediyorum sizde durumlar nasıl şu an 36+6dayım
sehertanyeri gizem0906 şikayete göre mi açılmanıza baktılar yoksa 36 haftadan mı açılma var mı diye bakıyorlar ben tam 36 yım yarın kontrolüm var
gizem0906 sehertanyeri ultrasonda bebeğin kafasının çok aşağıda olduğunu söyledi normalde 37de bakıyorum ama gel bakayım dedi çatı muayenesinde bebeğin kafasına dokundu🥲😂
sehertanyeri gizem0906 benım de uzun zamandır baş aşağı pozisyonda ve çok zorluyor nstde de biraz sancım çıktı çatı muayenesinden sonra doğum başlıyor falan yazanları gördüm uygulamada ne kadar doğru bilemedim ama erken olduğu için tedirgin oldum biraz
didembeyaz Rahim ağzı kısalığı vardı bende açılmışmı diye bakılfı sancılar vs vardı 1 cm ile progesteron kullanmaya başaldım 2 cm ile 3 haftadır yatıp dinleniyorum ilaç kesildi srtık doğabilir durdurulmuyor sancılarım var bel ağrısı altta baskı
gizem0906 didembeyaz yani bilgim yok açıklığıma ve çatımın uygun olup olmadığına baktı lekelenme olabilir dedi ama olmadı
gizem0906 didembeyaz hemşireye not düştürdü bende o sırada duydum cuma tekrar çağırdı bakalım açılma devam etti mi bi şey diyecek mi