Hamile kaldığım da doğumdan o kadar çok korkuyordum ki Allahım nasıl yapacağım nasıl edeceğim diye son haftalar da hastanede yattım şeker tansiyon ve kanamadan dolayı iğneler sürekli alttan bakmalar dedim Allahım doğumda ne yapacağım ben dedim ve doktorlar zorunlu sezaryen olacaksın dediler oradakiler işte şöyle zor böyle zor doğuma girdim bebeğim doğdu Allahım dünyadaki en güzel şey evlatmış dedim daha sonra ameliyat bitti ağrım var ama emzirmek bakmak zorunda olduğum evladım var o bana bütün acıları unutturdu Anne olmak öyle kutsal ki gerçekten rabbim dayanma gücünü veriyor iğneden korkan ben 7 kat kesildim evladımı kucağıma alınca bütün ağrımı unuttum o yüzden hiç korkmayın öyle güzel ki hatta gün saymaya bakın yavrunuzu kucağınıza alacağınız günü 🌸