haticebklyci canım öncelikle hayırlı olsun üç ay önce doğum yaptım sezaryen oldu ben de çok korkuyordum ama inan ki sezeryan en kolaymış çünkü hiçbir şey hissetmiyorsun sadece ilk gece o kadar onuncu günde sanki hiçbir şeyim yoktu hiç doğum yapmamış gibiyim ,sonrası benim için çok zorlu bir süreçti çok şükür şu an iyiyiz emzirme emzirme dönemi çok zordu evde annemlerin ve kayınvalidemlerin olması çok zorlu bir süreçti evet yardımcı oldular ama kalabalık olması başına üşümeleri herkesin bebeğe bakma çabası inan çok zordu sakın doğumu negatif düşünüp de kendini üzme bence sonrası için kendini hazırla gerçekten çok büyük bir psikoloji istiyor sonrası😕 bu arada benim kaynanam en iyi kaynanadesek de en iyi olmuyor bunu doğumdan sonra anladım.