fidanzeynalova cnm boya konusu o kdr tartışmaya açık bi konu ki.. ben ilk gebeliğimde doktorum kadındı şimdiki gebelikte doktorum erkek her ikisi de boyaya izin verdi. Benm beyazlarım çok fazla ve o beni mutsu ediyo ciddi psikolojimi bozuyor. Açma işlemi olmadığı sürece saçta 30 35 dk paket
Boya ile bekletiyorum . Benm doktorumun dediği boya saç derisinden taaa kana kadar karışacaksa ordan plesantaya ulaşacak da ohooo dedi yani😂🫣 plesanta zaten bebeği koruyor. Bazı doktorlar esnekken boya konusunda bazılar esnek değil o yüzden ben doktoruma göre boyattım ilk gebeliğimde sorun yaşamadım ilincide de boyamaya devam 33 haftalığım 3 kez boyadım son bi kez daha boyarım.