elamomy1 fidanzeynalova bende kızımda boyattım ama gerek yok bence boya kokusunu soluyorsun sürekli nefesim kesildi açık bir yerde boyamama rağmen
naranta mevcut askim yasadigim ulkede yesil kina karisimlari var hint kinasi gibi degil baya bildigimiz kina gibi ben kahverengisini aldim bir iki tik koyulttu saclarimi ama ilkte hemen tutmazmis zaten ikinciyi mutlaka yakmak gerekiyormus benim saclar bakir dipler kahveydi bakalim ikinciyi bakir kahve yapmayi denicem😅
snmgrl Haftada watsons dan bio magic marka amonyaksız doğal boya ile maske takarak diplere değdirmeden bir kez boyadım doğuma kdr bidaha boyamayı düşünmüyorum
ghostty fidanzeynalova doktorum ikinci trimester ve sonrası için izin verdi ama ben tercih etmedim. Kuaförüm amonyaksız dense bile renk değiştirmeyi sağlayan her ürün kimyasaldır dedi. Ben boyatmadım ama çok moralimi bozan bir görselim olsaydı doğal olarak adlandırılan boyalarla son haftalar falan yaptırabilirdim🤗
bernsuna fidanzeynalova 12 haftalıkken doktora sordum 10 gün sonra bilindik markalarla boyayabilirsin dedi
babyonn Benim bir tutam beyazım var hep onu boyuyordum şu an kötü duruyor çünkü tam saçımın ayrım yerinde bir tutam saçtan bi şey olur mu diye düşünüyorum
burcuesra12 fidanzeynalova ben boyuyorım 2 ayda bir kuaförüm eşini 9 ay boyunca boyadı bazı şeyleri vesvese yapmamak lazım tabi bu annenin alacagı bir risk eger risk varsa
nursenasu27 fidanzeynalova üç defa market boyasıyla diplere gelmeden sarıya boyadım tabiki belli aylardan sonra
Suprizyumurtamm fidanzeynalova ilk hamileligimde boyamistim ama kaçıncı haftaydi hic hatırlamıyorum doktoruma sorcam yarın bebek oluşmuş mu ona bakacak dua edin bana 2. Hamilelik planlı değil ama olmazsa da üzülürüm 🙈🙃
Eeaa fidanzeynalova 2 kez boyattım normal boyayla hiçbir sıkıntı olmadı. Solumamak gerekiyor yalnızca
elifaslannn Bacım dibinden boyatmadığın saç dibine değmediği sürece boyatabiliniyor diye bilmiyorum ama ben hiç bir riske atmam nolur nolmaz
bezelyemm fidanzeynalova benim önlerim felaket beyazliyor bir tutam ama sık hiç hoslanmiyorum o görüntüden 28 haftaligim iki kere boyattım doğuma kadar 2 kere daha boyarim sadece öndeki bir tutamı
dilagzl Benim doktorum 20. Haftadan sonra doğal içerikli boyaları kullanabilirsin demişti boyatmadım beyazlarımla barışmaya karar verdim🤣 33. Haftamdayım baya uzadı. Doğumdan sonra kısa kestirip siyah beyaz yapacağım 😬
_neslihan__ 16 haftadan sonra amonyaksız boya ile boyaya bilirsin dedi. Ama şunuda söyledi bence boyama dedi doğuma yakın bir kere boya dedi. Ne temiz içerik olsa bile 100 de 100 temiz değiller maalesef dedi
nurdanozc 7 aylık hamileyim 3 kere boyadım pencereler açık ortamın hava aldığı sürece istediğin gibi boyayabilirsin benim doktorum sorun olmaz dedi hatta doğuma yakın sarı planlıyorum güzel bir yerde boyattığın sürece ya da kendin boyarsan olur korkma