Dogum yapmamis ve dogumdan korkan herkese sunu tavsiye ediyorum internette okudugunuz dogum hikayeleri baskalarinin tecrubeleri nasil ki her hamilelik kendine ozel dogumda aynen oyle oluyor ben dogumuma 1 hafta kala internette burda o kadar kotu seyler okudum ki geceleri uyuyamiyordum nasil dogurcam cok agrim olcak napcam falan diye bi dogurdum ee agri nerde dedim resmen yengem mesela asla spinal olma cook kotu basimi duvarlara vurcaktim falan diye anlatti ben yinede spinal oldum iyikide spinal olmusum hic agrim olmadi ameliyat dikis agrisi ne bilmiyorum basim agrimadi belim agrimadi eger epidural veya spinal olacaksaniz sunlara dikkat edin
Ameliyat esnasinda sabit yatin basinizi sag sola cevirmeyin
Yeme icme serbest olduktan sonra granul nescafe bol su bitter cikolata yiyin ve zorlansanizda koridorda yuruyun yurudukce duzeleceksiniz
İnsanlarin abarti seylerinede aldiris etmeyin sirf surda okudugum 40 gun kanama oluyo oluk oluk kaniyo yazilari yuzunden 2 paket depend aldim bir paketin icinden 4-5 anca tane kullandim simdi elimde kaldi hepsi ilk gece hasta bezi taktim 3 tane hasta bezi yetti
Sonraki 2 gun depend kullandim 3. Gunun aksami normal pede gectim bir hafta sonrada gunluk pede gectim evet 50 gune yakin kanama oluyor ama oyle adet kanamasi gibi degil 10 gunden sonra sari renkli acik renk bi kanama oluyo gunluk ped yetiyo az az geliyo cunku herkes her seyi cok abartarak anlatiyo hamileliginizin tadini cikarin daha cok basindasiniz 20. Haftalarda hareketleri net hissedilcek cok guzel zamanlar bunlar