esmanurmurat bende cok korkuyordum ozellikle sezaryenden normal olsun istiyordum dogum aninda zorlanirim ama sonrasi rahat diye dusunuyordum dogumum yaklasana kadar nasil doguracagimi dusunmedim tadini cikardim sonra tansiyon sikintim yuzunden mecbur sezaryen olacagimi ogrendim normal dogurmam mumkun degilmis sezaryende de anestezi hangisi olacak diye bir turlu karar veremedim sabah ameliyata girecektim ben hala anesteziyi arastiriyordum genel anestezi alcam diye girdim ameliyata ameliyathanede spinale ikna edildim beni orda ikna etmek icin ugrasan herkesten allah razi olsun asirii rahat mukemmel bir dogum gerceklestirdim hicbir agrim sizim olmadi doguma sahit oldum dogumdan sonra kendimdeydim ayilma muhabbeti olmadi ayaga kalkmadigim surece agrim yoktu yatarken cok iyiydim allah var ilk ayaga kalkip yurudugum an ne yasiyorum su an ben dedim😂 koridorda yurumen lazim dediler koridorda yururken hep sunu dedim 2. Cocugu dogurmam icin benim bu yasadiklarimi unutmam lazim dedim bu unutmam lazim cok zor cok kotu diye soylenmelerim ilk 2 gun oldu 3. Gun baya kendim kalkip yatabiliyordum yuruyebiliyordum agir agir yuruyordum ama desteksiz yuruyordum hatta hastaneden bebegim kucagimda ciktim pijamanla cik istersen dedi annem yok ya ne alaka ustumu degistircem dedim giysilerimi giydim ciktim bebegim biraz zayif dogdugu icin yenidogan giysileri cok bol oluyordu hastaneden eve geldik 2 saat sonra esimle e bebege gittim giysi almaya 😂 asla korktugunuz gibi olmuyor ilk 2-3 gun zor sonra kolaylasiyor eve geldikten 10 gun sonra ben cok rahat bi dogum gecirdim ya cok rahatti falan demeye basladim esim diyorki koridorda yururken ben bidaha cocuk doguramam diyordun ya diyo yoo dogururum bise yokmuski 2 gun dayanirim diyorum 😂