kbrtskn13 Sizce Aybala, Aykız , güneş ,isimleri nasıl . Aybalayı çok istiyorum ama neredenmiş pek iyi bakmıyor insanlar .Umay koyup geçsem mi ya 🙈
annekiz6141 babyou Bende kizlik soyadimi kullanıyorum 🤣😂😂 ismimde uzun kizlik soyadım da ama esiminki kısa 🤣😂 hshshssh
busesahin babyou cinsiyet belli değil fakat kızım olursa Aden Mila Şahin oğlum olursa Miran Deniz Şahin olcak adı soyadımıza uygun seçmek istedik🥰
mirzam67 iremkazmaci Bende Almila koymayı düşünüyorum ama ikinci isim koysam mı Almila Hüma olarak kararsızım sizde kulağa hoş geliyor mu?
aysenurmihra İlk kızımın adı Elif mihra ikinci kızımın ismi de nasip olursa inşallah Eslem koyacağız 26.haftadayiz az kaldı 🤍🌼
gkc990_ @kbrtskn13 Aybala ve Aykız isimlerini bende çok düşündüm çok beğeniyorum Umay da karar kıldım umay verdim ismini
kbrtskn13 gkc990_ Umay da güzel bir isim sizi umay kararı verdiren ne oldu en son. Aybala Aykız uymaz kararsızlığındayım da bende 😅