babyou bizim de bade olacak rüyam da seslenmişim çok eşim uyanınca kahvaltıda bade kim diye sordu hamile değildim o sırada tüp bebek tedavisi aşamasındaydım eğer olursa kızımız kesinlikle bade koyalım dedi anne gibi sesleniyordun diyince hiç ikiletmedim şuan 33 haftadayız inş sağlıkla badelerimizi kucağımıza alırız