mumulik Ben kahvaltıyı muhakkak yapıyorum. Ara öğün ihtiyacım pek olmuyor. Genelde evdeysem 2 ana 1 ara, işe gidersem de daha erken güne başladığım için 3 ana 1 ara öğün gibi oluyor. Ya da ara öğünsüz gün bitiyor. 31+1 şu an. Fazlasını yiyemiyorum midem bulanıyor, kusuyorum.
Kahvaltım 3 yumurta, yeşillik, 1 dilim peynir, yarım avokado, 8-10 zeytin, ceviz vs.
Öğle salata-peynir ya da zeytinyağlı ya da çorba
Akşam et salata gibi genelde. Ekmek pek yemiyorum.
Diyetisyen ile gidiyorum. 85.5 ile hamile kalmıştım, şu an 93.