ruveyda14 hiç stres olma ben 3 sene önce ikizlere dış gebelik yaşadım 10 küsur haftaya kadar bekledim benim nasibim yoktu senin nasibinin vardır şöyle düşün hamile kalabildin ya olmasaydı ben şuan hamileyim 13 haftalık kızım oluyor bahçemiz cennetleniyor umudunu yitirme🥰