ballim_dunya inşallah ya aynı bölümü okuyup nasıl bu kadar farklı olabiliyorlar anlamıyorum şimdiye kadar 5 farklı doktora gittim.Özellikle İstanbul çam sakuradaki Z* N* I* tavsiye etmiyorum tokatlanmış gibi çıktım odadan. Üç kadın olmasına rağmen erkek asistan baktı ve bebeğimi bile göstermedi haftasını söylemedi tersledi alay etti resmen o doktordan sonra hastaneye karşı bile soğudum.