leylalin selamlar canım 6 ay önce benim eşim girdi hatta fotoğrafımız bile var çok güzel bir andı. ben ankarada doğurdum özelde doğum paketi 66 bindi ama sigorta ödeyince şişirdikçe şişirmişler 150 bin falan yazmışlar bebek için olan kısmı ödedik sadece 12 bin sonra onu da talep açıp geri aldık