dedimayse Merhaba; Eşiyle doğuma girip sezaryen olan anneler var mı? Bunu olumlu karşılayan Dr ve hastane arayışındayım. (Istanbul Avrupa yakasında olursa süper olur)
badhomian dedimayse bacım medicana ataköyde yaptım sevtap alkandı doktorum özellikle eşleri içeri aldırıyor hatta eşini istemezsen anneni vs bile aldırır çok memnun kaldım 15 gün önce doğum yaptım bende
badhomian dedimayse hatta eşime telefonunu getir dedi ordaki hemşireler video fotograf vs çektiler hep ameliytta çok pozitif geçti sohbet muhabet ettik baya
nursenasu27 dedimayse özelde yaptım ama doktoruma sormadım bile çünkü eşim girmek istemedi çok ısrar da ettim ama görmek istemedi
dedimayse Havin49_ Yaa gerçekten mi? 😕🥺 Bu Instagram’da falan doğum fotoğrafçısına kadar girenler gördüm umitlendim. İnfluencerlar falan hep eş ile doğum yapınca oluyor sandım.
maviportakal_ Havin49_ vardır belki ya koskoca şehir ama belli de olmaz tabi belki doktordan doktora bile değişiyor olabilir
Havin49_ maviportakal_ Aynn cnm mesela arkadaşım tüplerini bağlatmak istedi 30 dan küçük kordon bağlatmak istedi doktor ben bağlanamıyorum ama arkadaşım bağlıyor diyip aynı hastane ama başka doktora sevk etmiş bende bilseydim ona giderim
maviportakal_ Havin49_ evet evet olabilir tabi ben başından beri aynı doktorla ilerlediğim için diğer doktorların görüşü ne bu konuda bilmiyorum tabi
maviportakal_ dedimayse inşallah bulursunuz ya güzel bi an yanınızda eşinizin olması sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
dedimayse badhomian Çok teşekkür ederim birilerinin olması beni çok mutlu etti şuan sağlıkla mutlulukla büyüsün miniginiz.❣️❣️❣️ Ücret olarak ne kadar ödediniz , özel sağlık sigortası mi yaptirdiniz?
dedimayse nursenasu27 Doğrudur canım erkekler aslında kadınlardan daha hassas olabiliyorlar benim ki de çok istekli sayılmaz. O olur o olmazsa annem olur ikisinden birisini istiyorum psikolojik olarak yanımda. 🤭
dedimayse badhomian Teşekkürler canım benimde sağlık Tss sigortası var ama gebeliği kapsamiyormus yeni bir sağlık sigortası yaptırmam lazım sanırım önceden. 🙂