Elisa0110 Canim ya ben de ilk doğumumda 39+2 de senin gibi neden gelmiyor suni almak istemiyorum diye endişeleniyordum, o gün doktor randevum vardı doktorum açıklık muayenesi yaparken mebran sıyırma işlemi yaptı ve eve gidince kanlı nişanım gelmişti. Gece 4 buçukta da suyum gelmişti uykumda 🫠 39+3 de dogurmuştum. Doktorundan sıyırma işlemi yapmasını iste belki yapar, suni sancıdan önce son çıkıştı benim için 😄