YesimPrvn Ilkimtornn az sonra doktora gidip bebişimin kalp atışını dinleyeceğiz nasipse 6+1 deyim. Sat a göre 7+4
Arzymn Ilkimtornn 2018 kasımda doğurdum, 2019 kasımda yine doğurcam😁 ben kasım swviyorum, bu sefer de oğlum olursa adını kasım koyacam.bu kadar tesadüf olmaz, bu kesin bir işaret 😁😁
SecilD YesimPrvn merhaba. Bebeği öğrendiğinizde ne kadarlıktı, bende de 9 gün bir gerilik var adetime göre?
Emelerdm Ilkimtornn tam tersi iştahım kapandı benim beş gündür hastayım yatıyorum ondan mı bilemedim ama
Fatmanuurcelik Ilkimtornn benim ilk günden beri iştihahım artmış durumda 🤦🏻♀️ Hep tatlı yemek istiyorum
YesimPrvn Ilkimtornn son adet tarihine göre 7 buçuk ama geç döllenme sanırım ultrasonda küçük görünüyor
Emelerdm Selamm benimde sat 11 şubat 6 haftalığım bir hafta sonra kalp atışı için gidicez inşallah duyarız çok heyecanlıyım :)))
Emelerdm Aysnrsrht bende henüz bulantı başlamadı başlayacak diye de korkuyorum ☺️senin hep bulantın varmıydı sonra mı başladı yoksa
krsngurset Biz de 4+6yız bugün. Perşembe günü inşallah. Doktora gideceğim herkes için hayırlısı olsun keseyi görebiliriz değil mi gittiğimizde
DiplomaliEvHanimi krsngurset bn 4*6da gordum ama sat gore 5+6 du gec dollenme yoksa kucucukkk cikiyo 🐣
Ilkimtornn krsngurset ben 4 haftalıkken gittim doktor keseyi görmezsek kan tahlili yaparz ordan çıkar korkma dedi ama bende ultrasonda gözüktü çok şükür🙏
DiplomaliEvHanimi 4+6da kese gorundu ama sata gore 5+6 ultrasonda bi geri gorunuyo 🙄 bende kasim annesiyim ins 7subat sat 😁🐣
krsngurset DiplomaliEvHanimi aşırı heyecanlıyız ilk gebelik hayırlısı olsun herkes için hadi bakalım ☺️🐦🙏🏻
nurayK Benimde 6+4 perşembe doktora gidicem kalp atışlarını duymayı planlıyorum. Şimdilik bulantım yok ama arada bel ağrılarım oluyo 🥰
EbruIrmak Bizde 6+5 olduk bugün Cuma günü kalp atışı için gidicem keseyi 5+2 de gördük bulantım pek yok ilk hamileliğimdede hiç olmamıştı bakalım inşallah olmaz hiç 😊