Su fazla olması aşağı baskı yaptığı için suyun erken gelme riski oluyormuş doktorum öyle söylüyor herhangi bir sızıntı akıntı ağrı olunca bekleme hemen gel diyor henüz bir ağrı akıntı olmadı ama bendeki tek problem karnımı taşıyamıyorum yemek yemeye bile yer yok hemen şişiyor karnım 🤭😂