nursomyurek bana da 27.haftada suyumun fazla olduğunu ve gelişimin 1 hafta kadar ilerde olduğunu söyledi, şeker yüklemesi yaptım bi şey çıkmadı. Yediğime, içtiğime dikkat ettim 1 ayda düzeldi su fazlalığı. Gelişimin ilerde olmasına da çok takılıyordum artık takılmıyorum bebeğin şekline göre bile değişiyor. Hep ilerideydi 5-6 gün geçenlerde acile gittim 4 gün geride ama pozisyondan kaynaklı olabilir falan dedi. Abartı bi fark olmadığı sürece normal bence ileri-geri durumu