serra04 iki gün önce benim de 3. Doğumum oldu normal doğum yaptım tam 40. Haftada sabah suyum geldi azar azar 12 ye kadar devam etti bende 12 de öğlen hastaneye gittim 12.35 te bebek doğdu ben hastaneye gittiğimde çok hafif sancım vardı yok gibiydi hatta 6cm açıklık vardı suni verdiler çok kötüydü suni ama yarım saatte sancı doğum olmuş oldu Rabbim herkese su gibi doğum nasip etsin inşallah ❤️