zynpdnzkc ilk gebeliğimde ilk muayenede kendisine gitmiştim memnun kalmıştım . Birkaç gün sonra kanamam oldu hemen hastaneye gittim kendisi içeride olmasına rağmen yok dedirtmiş ben de yandaki doktorun odasının önünde beklerken kendisi odasından çıktı gitti. Şok olmuştum. Tabiki bakmak zorunda değil ama acil bir durumum var onun hastasıyım çok üzülmüştüm. Bir daha asla gitmedim Medicalpark hastanesine geçtim.