mdc0860
Takipli hastasıyım +serklajda oldum bahsettiğiniz gibi bir diyalog vb hiç yaşamadım gebelik öncesi bende birden fazla doktora gittim herkesin enerjisi farklı olabilir ben memnun kaldım dr arayışında olan arkadaşa öneride bulundum siz olumsuz deneyim ben olumlu bir deneyim yaşamışız ki bende arkadaşım önerisi ile gittim başka bir arkadaşıma da öneride bulundum memnun kaldı sonuç olarak aynı kişiden bahsediyoruz herkesin kendi tercihi denemeden bilinmez .
zynpdnzkc
21.04.2026 da acil bir şekilde Semavi hocaya ulaştım hastanede olmadığı için beni aynı hastanede olan Seher Çınar hocaya yönlendirdiler kendisi de çok ılımlıydı memnun kaldım .