Melis51 Oğluma hamileyken ciddi tansiyon düşüklüğü yaşıyordum sabah kalktığımda kahvaltıyı hazırlarken daha geri yatağa yatmak zorunda kalıyordum öyle kötüydü. Çok fazla öğürüyordum,aşırı kaburga ağrım vardı. Ama çok enerjiktim sürekli geziyorduk her işi yapabiliyordum. Şimdi 35+2 kızıma hamileyim bu sefer tansiyonum daha iyi, açlık hemen yormuyor. Çok şükür öğürmüyorum doya doya yemek yiyebiliyorum 😂 ama aşırı yorgunum yerimden kalkamıyorum resmen sürekli yatmak istiyorum. Oğlum 18 aylık pek dinlenmek mümkün olmuyor tabi 🥲 ha bi de aşırı derecede bel ağrısı çekiyorum öyle böyle değil hatta bazen acaba doğum sancısı mı başladı noldu diye söyleniyorum çünkü bildiğiniz basınç vuruyor belime aynı anda aşağıda şiddetli baskı gerçekten daha 1 ay var doğuma ama asla ayakta yarım saat duramıyorum öyle bir ağrı. Bence her hamileliğin kendine göre artıları eksileri var 🤷♀️