yasminmm Kızlar merhaba bugün dpo 11 ve gebelik testim bu şekilde predictor test ama erken gebelik değil predictor express
yasminmm eminekyr anneyim01 canlı daha iyi gözüküyor ama baya silik tabi 5 dakika olmadan çektim kuruyunca daha belli olmuş
yasminmm znnnr express adet günü ve gecikince yapılıyormuş early de gecikme öncesinde yazıyor hassasiyetleri farklıymış
eminekyr yasminmm o zaman erken gebelik yapsan daha net çıkması lazım günün geçmediyse yap ona göre kan ver o zaman canım
yasminmm eminekyr yarın yapacağım canım eczanede kalmamıştı o yüzden onu aldım yaptım bugün yarın sabahta erken ile yapacağım inşallah isteyen hepimize sağlıkla nasip olur
znnnr yasminmm hangi mark bu çizgi kıl gibi gözüküyor brnim geçen ay predictor early ile buna benzer bişey olmuştu sonra adet oldum Dpo kaçtı senin bide kaçıncı dk çıktı
yasminmm znnnr dpo 12 4.dk da çektim predictor early dünde avox ve predictor express de aynı iz vardı 🥲