Mama_ustasi Fatmanur_0416 evet özel hastane. Ben göz muayenesini Ankarada yaptırdım ailemizin yanına giderken. Ağrıdaki hastanede göz doktoru yok sanırsam bakın isterseniz
ikidiranne cemile69 yaaa çok az kalmış doğumunuza. Normal mi düşünüyorsunuz. Bir de ağrılı mısınız acaba
ikidiranne Bereninannesi sırf bu yüzden sevmiyorum bu şehri bi an önce gitmek için gün sayıyorum. Sağlık sistemi çok çok kötü
ikidiranne cemile69 ya ben de buralı değilim tanışabiliriz istersen burda kimsem yok aşırı yalnız hissediyorum ahahah