Ben doğubayazıttayım malesef burası da aynı özelde bir dr buldum şükür. Onun haricinde ığdırda çok memnun kaldığım dr var. Ama detaylı ultrason yaptırmam lazım perinatoloji yok ağrı araştırma yönlendiriyorlar bölüm var dr yok istifa etmiş. Çok zor bir süreç gerçekten hastane konusu buralarda çok büyük sıkıntı oluyor bizler için