cuteregina Benimde yüksek 3.89 vs çıktı ama randevu alamıyorum bayram üstü diye sağlık ocağına gideceğim onlar randevu alabilirler mi acaba yada yazarlar mı ilaç elimde kan sonucu var sadece ilaç yazacak bayramdan sonraya kalırsa bi ay bekleyeceğim
annekiz6141 rumeysa_5567 Korkulacak birsey yok ilaç kullanırsiniz düşer zaten 🥰 1ay da 1 dâhiliye doktoru kontrol edicek 🥰
aframoms13 annekiz6141 ya benimde 3,52 pazartesi ksdın dogumdan randevum var ilk kontrolüm olcak kendi mi dahiliyeye yönlendiriyor yada benmi mhrsden dahiliyeye randevu almam lazım. Ona göre şimdiden alacagım da zaman kaybetmek istemiyorum
annekiz6141 aframoms13 kadın doğum doktoruna da şöyle dahiliyeye de randevunu al mutlaka zaten düşük doz verir verirse ilaç ama kadın doğum Doktor’un da bilsin yani 🥰
rumeysa_5567 aframoms13 beni kadın doğum doktorum kontrol ediyor o ilaç verdi hem troid ilacı verdi hemde iyot damla verdi 12gündür kullanıyorum
aframoms13 annekiz6141 yok ilk ona gidicem zaten eğer gerekli görürse giderim. Belki diğer değerlere de bakılması gerekiyordur bilmiyorum ilk gebeliğimde böyle şeyler yaşamamıştım 🥲
2bebisannesyim rumeysa_5567 korkmana gerek yok ilacını düzenli kullan her ay takip ettir bende de var yani düşün ben 21.79 dan şu an 3.66ya düşürdüm hafta içi 75 malik eutrox kullanıyorum hafta sonu da 100luk kullanıyorum ins sağlıkla alırız kucağımıza bebislerimizj
2023z rumeysa_5567 korkma benim 6 buçuktu öğrendiğimde. İlacı düzenli kullan aksatma düzeliyor Allahın izniyle
yaseminkarakus0728 rumeysa_5567 hiç korkma canım. İlacını sabah 6-7 arası iç tiroid hormonunun aktif olduğu bı saat çünkü. Ve kahvaltini en az 1 saat sona yap. Bu arada mor lahana beyaz lahana kara lahana brokoli karnabahar kutu meyvesuyu beyaz ekmek ceviz incir çilek bunları yememeye çalış bunlar değeri yukseltiyor
zeyzeynur selin_53 benim 0.60 düştü yine kesilmedi ilaca devam gebelikten öncede kullanıyodum ben ilaç kullanmama rağmen yükselmişti benim tsh. Öyle bi dengesiz hormon işte aylık takipteyim bende