Tam 4 haftalık öğrendim bebeğimi. 5 gündür neler yaşadım bir Allah bir ben biliyor. Paxil ve laroxyl kullanıyorum zaten 3-4 yıldır. Kadın doğum doktoru kalp atışını duyalım psikiyatristinle görüş dedi. Gerekirse ilaçları bırakmayız dedi. Psikiyatristim netleştirelim her şeyi karar vereceğiz dedi. Gebelikte başından beri antidepresan kullanan var mı? Çok korkuyorum ama günlerdir panik ayak geçiriyorum. Ne yapacağım?