sendekimsinnn ay onu detaylı yazmamışım şöyle ilk başta sadece yumurta sarısı verdim aşkım çünkü beyazı protein olduğu için böbrekleri yorabilir diye düşündüm kendimce, tadımlarım sonuna doğru cam rende de çatalla baya ezdim o zaman ufak ufak oluyor,6.5 aylıktı tahmimi o zaman verdim birde ben hiç blendır kullanmadım hep ezdim çatalla pütürlü alışsın diye cam rende benim çok işimi gördü