sendekimsinnn ben 5. Ayda tadımlara başlamıştım sebzelerde her gün 1 sebze tattırdım, ama alerjik besinlerde 3 gün kuralını uyguladım, alerjik olanlar tahin yumurta yoğurt vs, böyle böyle yaklaşık 1-1.5 ay tadım yaptım, aslında doktor 9. Aya kadar tadım diyor ama sana ve bebeğine kalmış birazda bu, bende öyle ilerliyorum şuan 7.5 aylık tek öğün üzerinden gidiyorum genelde sabah kahvaltı olarak yumurta sarısı+avokado+ labne tahin gibi bi kahvaltı hazırlıyorum yada irmiği suda açıp içine yumurta sarısı kırıp yine labne ekliyorum, aslında yaptıkça yaptıkça alışıyosun, birde ben ayrı fazla yapmıyorum benim kahvaltıma dadanıyor zaten bende yumurtamdan peynirimden zeytininden tadımlık olarak veriyorum yine, ana besini süt veya mama olarak devam ediyoruz