anneoluyorummm103 caglaa12 ecowell almıştım aşırı kuruttu hiç memnun kalmadım hep konak oldu kafası. Şimdi mustela kullanıyorum konak hala var ama eskisi gibi aşırı kuru deri görüntüsü yok en azından
lalelola zey55 Bu markaya daha önce hiç bakmamıştım, şimdi inceliyorum ve evet gerçekten bebek için çok iyi ürünleri var, temiz ve güvenli görünüyor, deneyeceğim
zey55 lalelola chatgbt ye mustela ile bu markayı karşılaştırdım babydream ile aynı içeriklere sahip indirimdeyken de 500 ml 104 tlye aldım bence gayet kârlı
supermommss Ben de siveno aldım içeriği en temiz olan diye konak önleyici şampuan gerçekten de bebeğim dört aylık hiç konak olmadı
irem7406 caglaa12 caglaa12 siveno bebek şampuanını kullanıyorum bebeğim 1.5 aylık henüz bir problem yaşamadık
annekiz6141 hilalaselll4 dalini hiç beğenmiyorum kizima mecburi aldım yeni dün yikandik öyle plastik koku bırakıyor ki aşırı rahatsız edici 🤦♀️
annekiz6141 hilalaselll4 aşkım yeni doğum yapıcaksan kullanma dalini valla ben 3 buçuk yaşındaki kizima aldım alicak zamanim yoktu işte mecbur kece gibi yapıyor bide saci kurudu ya plastik gibi kokuyordu 😒🤦♀️
defnoloj caglaa12 ilk kızıma sebamed kullandım 5 yaşında hala sebamed kullanıyor. Yeni üyeye de sebamed baby aldım onunla devam . Hatta sabununu da kullanıyorum pantenol içeriyor cildi koruyor
hilalaselll4 annekiz6141 BİM’den aldıysan olabilir onlarınki güzel değil senin kızın ilk defa kullandığı içindir belki ne kullanıyorsun
cicekbahcesi_ caglaa12 ecowell kullanıyoruz konak oldu bir ara siveno köpük şampuan kullandık hala var şişe bitmedi konak şükür çok olmadan atlattık şişe bitene kadar kullanıyorum mobilyasını aldığımız yer de dalin hediye etmişti 2 adet büyük boy onu da vücudu için kullanıyorum en temiz içerikli ecowell ve siveno