kubracaliskn Hanımlar merhaba progesteron değerim 5,2 geldiği için doktorum sağlıksız gebelik olma ihtimali var dedi kesin konuşmadı. Hemen progestan iğne başladı duphaston hap verdi böyle bir durum yaşayıp düzelen var mı aranızda
sarilale123 kubracaliskn hiç bilgim yok üstte kalsın. Banada beta değerim çok düşük çıkmıştı 5. Haftaya göre. Aile hekimi Düşük yaparsın bu değerle dedi ama hamdolsun hiç böyle bi durum yaşamadım.
purpoles kubracaliskn merhaba benim Progesteron değerime hiç bakılmadı bu değer gebeliğin sağlığı açısından önemli olsa gittiğim 3 doktor da bakardı diye düşünüyorum ama betanız yavaş mı artıyor
asil15 kubracaliskn aynen iğne ve ilaçla değer yükselebilir gebeligin sağlıklı ilerlemesi için progesteron da yükselmesi lazım gebeliğin başında beta alınca doktor önemli olan progesteron demisti
kubracaliskn purpoles evet betam yavaş arttı daha doğrusu 47-87-271 oldu 10 gün kan vermedim sonra kan verdim 1020 çıktı ama ilk değerlerimi hastanede verdim 1020 olanı sağlık ocağında verdim. Doktor vajinal muayene ile kese gördü betanın önemi yok dedi ama düşük beta
naciyem sarilale123 teşekkür ederim canım benim şuan 4+1 ama dünki değerim 1027 çıktı çok yüksekmi acaba bilemedim
kubracaliskn Esma006 işte sağlıksız olma ihtimali var dedi takip edeceğim dedi hemen iğneni vurun dedi progestan vurundum 3günde 1 devam inşallah düzelir 🙏🏻
lalelola Merakımdan soruyorum, doktorun neden senin progesteron seviyelerine bakmaya karar verdi? Benim doktorum bana hiç progesterondan bahsetmedi, hatta bunun için hiç test bile istemedi
kubracaliskn lalelola vajinal muayene yaptı keseyi gördü bir de progesteron bakayım dedi beta bakacak mısınız dedim keseni gördüm betaya bakmam artık dedi. Progesteron da 5,2 gelince riskli bir değer dedi iğne ve hapa başladık
eddagrbz naciyem çok erken ama ben vajinal hiç olmadım 5. Haftamda üstten ultrasonta sadce kese görüldü
sdc Ben dış gebelik olduğunda progestan değerim 0.1 çıkmıştı şimdi normal gebelikte gene alındı onda da 10.1 çıktı yükselitmek için Progestan kullandım 21.5 çıkmıştı 5 evet çok düşük ama belki yükselen bi değer bu arada doktorlar şüphelendikleri gebelikteledrn progestan değeri alırlar
kubracaliskn sdc evet işte 5 altı sağlıksız gebelik demekmiş benimde 5,2 çıkınca hemen iğne vurun dedi. Duphaston kullan sabah akşam dedi. Peki değerim düzelirse sağlıklı gebelik denir mi sonra
kubracaliskn sdc ne kadar sürede 21,5 olmuştu acaba. Bana iğne verdi ilkini dün hemen vurundum. Normalde 5+5tim dün
kubracaliskn Esma006 bende düzelebilen bir şey mi diye merak ediyorum işte canım Rabbim yardımcımız olsun hepimizin inşallah iğne ilaç işe yarar da doktorum risk kalktı der tek duam bu
Esma006 kubracaliskn insallah canım hiç duymadım daha oncce başına gelenler belki vardir geçer inşallah ❤️