NilVibe 28+6 haftalık olduk artık. İlk doğum olacağı için tecrübesizim. Çevremde 29 haftada doğuranda var zamanında doğuran da. Aniden doğuma gitmem gerekirse nasıl anlıycam bir kaç gün önceden sinyal verir mi? Bir de bebeğimin hareketleri azaldı artık normal mi bu haftada?
Tomriscvn NilVibe canım benimde ilk gebeliğim youtubeda gebe okulu var onu izlemeni öneririm hep anlatıyolar belirtileri falan
esrafi5 NilVibe benim içi çok hafif pembemsi mukus geldi sabahınada suyum geld hastaneye gittiğimde doğum başlamış 3 cm açıklık vardı
yeniiannnee NilVibe inanın anlaşılmıcak gibi değil dogum sancıları önce tatlı tatlı başlıyor adet ağrısı gibi açıklık oldukca yoğunlaşıyor sonra sancılar dk da bir oluyor ıkınma isteği geliyor tabi bu kişiden kişiye değişiyor kimi ishal gibi oldum bacak ağrım var dio kimi bele vuruyor su patlaması nişan gelmesi hamileliğiniz sağlıklıysa erken doğumu düşünüp bence kendinizi şimdiden strese koymayın benimde ilk doğumum oldu tabi beni suni sancıyla doğum yaptırdılar bence akışına bırakın daha çok erken haftalar tadını çıkarın zaten 34. Haftadan sonra kontrole bir hafta bir çağırıyorlar orda gidişatı söylüyorlar
ogulanasii2_ NilVibe İki çocuğum var. Benim belirtiler ilk oglumda olmuştu. 36.haftada hafif hafif sancılar başladı son iki gün kala ise artmıştı 37+0 da doğum oldu 36+6 günü kırmızımsi nişan geldi gecesinde suyum gelmişti. Anlıyorsunuz doğum sancısı mi değil mi diye zaten. Doğum geldi mi bariz belli oluyor
NilVibe Tomriscvn Aaa çok teşekkür ederim, hemen bakayım 🥰🙏 sizin ne kadarlık bebiş, sağsağlim kucağınıza alın inşallah
Tomriscvn NilVibe Benim 34 hafta olacak Aminn hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🥰Bende senin gibi tedirgin ve heyecanlıyım sürekli videolar falan izliyorum ama herkesin hamilelik süreci nasıl farklıysa bence doğum sürecide farklı oluyor yaşayıp göreceğiz inşallah ☺️
NilVibe yeniiannnee çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Gebelik şekerim var, birazda yüksek seyrediyor malesef. Bir de yakın akrabalarımdan bir iki üzücü tecrübeye şahit oldum bu beni stres yapıyor malesef. Sağlıkla büyütün inşallah bebişinizi 🥰 darısı başıma olsun 🤲
arzuysf NilVibe rica ederim Allah hepimize şifa versin. İçinizi ferahlatsin. Rahatlıkla ve kolaylıkla geçsin dogum süreciniz 😊
yeniiannnee NilVibe rica ederim evet çevrede olabiliyor ama takmayın benimde çevremde gebelik şekeri olup 40. Haftayı gören bile var çok teşekkür ederim bebişim için güzel dikelerinizş inşallah sizde sağlıklı olumlu şekilde evladınıza kavuşursunuz ❤️🥰
daisymom_99 ogulanasii2_ Benim yarın sezeryanım var bugun sabah nişan dediğimiz şey geldi sancım felanda yok ama bebek alt tarafıma baskı yapıyor gibi his var , eşim de evde yok kokruyorum doğumum başlamaz değil mi ya nişan gelince hemen başlıyormu doğum
060436 NilVibe bizimde azalmış cnm neredeyse hiç hisetmiyorum artık salı günü kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor bu bebeler deli edicek bizi karnımın içinden kıpırdamalar hisediyorum hafif şekilde
NilVibe 060436 benim tetanoz dan sonra azalmıştı canım ama bir kaç gündür şükür yine arttı. Ya da o döneme denk geldi, seninde artar tekrar diye düşünüyorum, gerçekten ya paranoyak ettiler bizi resmen 😄
annekiz6141 NilVibe Gün içinde çok hareketli haldeyseniz bebek uyuyor olabilir genelde siz yattiktan sonra aktif şekilde hareketleniyorlar bende 31+6 ı’m oturuyorum şuanda mesela benimki pit pıt vuruyor ara ara alanları daraliyor çok hareketli olamıyorlar ama gün içinde genelde 10 kes kipirdamasi beklenir.. Doğum sancısını da anlarsınız hepinizden kasiklariniza iner adet sancisi gibi 5 dk 1 kramp şeklinde olur genelde bide geçmeyen bir ağrı olur ama şöyle birseyde var acı esiginiz yuksekse hissetmeye bilirsiniz de zaten vucudunuzdan anlarsınız suphelendiginizde doktorunuza yazın ya da hastanede gidin mutlaka 🥰
NilVibe annekiz6141 ben anlamadım ki bazı konularda acı eşiğim yüksek bazı konularda da hiç değil, psikolojik sanırım 🥰 teşekkür ederim 💖
mervekalkann NilVibe benim de ilk gebeliğim 31. Haftadayım. İlla ki anlaşılıyormuş ya ama kesin olarak nişan veya su gelecek diye bir durum yokmuş. Görümcemin de ilk gebeliği mesela gelen giden yok açılma yok 2 gün sonra 40 haftası doluyor yatış verecekler önce fitil ile yumuşatacaklar sonra açılma olmaz ise Suni vereceklermiş mesela. Her kadının doğum süreci farklı o yüzden ben kimsenin hikayesini kendime uyarlayıp etkisinde kalmıyorum okuyup geçiyorum pozitif bakıyorum :) hareket azalması da normal artık gerinme ittirme gibi hissedeceksiniz bu haftalar ile birlikte böyle oluyor alan daraldığı için.
NilVibe mervekalkann teşekkür ederim 🥰 tetanoz aşısı olmuştum ben o yüzden azaldı sanırım şimdi tekrar çoğaldı çok şükür
zahide88 NilVibe Üçüncü hamileliğim hâlâ belirtileri bilmem 33 haftadayim sancım olsada anlayamayacağım😂 ilk oğlum 30 haftalık doğdu ikincisi ise 35 haftalık
NilVibe zahide88 her doğum kendine özelmiş demek ki gerçekten anı bedende olsa bile 🥰 teşekkür ederim yanıtınız için
esrafi5 tugcelice07 düzenli ve dayanılmıcak kadardı benimki 5 dk da birdi nefesimi kesiyordu ama benim açılma çok hızlı ilerledi belki o yüzden o kadar fazla sancı çektim heralde işin daha tuhaf kısmı 5 cm açıklığa rağmen sezeryana girdim