nafiye66 birkaç ay vücudumu dinledim belirtilere baktım mide bulantısına kadar herşey vardı hatta yumurtlamadan itibaren mide yanmaları kasık bel ağrıları göğüslerim sızlamaya dokunamayacak hale gelmeye başlıyordu sonuç hep negatif
Mart Nisan arası bıraktım kendimi dinlemeyi hiç belirti yoktu regle yakın göğüslerim hassaslaşmaya başladı 3,4 gün kala test yaptım negatif regl günü ve devamında pozitif ama kimyasal oldu
Belirti olması da olmaması da işaret değil ilk zamanlar için
5,6,7. Haftalarda anca bulantı ve regl gecikmesi ve net pozitiflerle anlaşılıyor