meryemlice o zaman endişelenme kanama, kasılma, şiddetli akıntı enfeksiyon bunların hepsi elenmiş inşallah hiç birşey olmaz. Bende doktoruma progestana başlayı mı dedim sana iyi gelmedi dei evet kullanıyoruz ama dikişide attık verelim prosedür diye dedi şuanlık sıkıntı yok olursa başlarız dedi. Birde doktoruna ağızdan almayı öner biraz baş dönmesi sersemlik yapıyor ama şu durumdan iyidir. Ben geçen gebeliğimde hep ağızdan aldım.