hirahera ben 1 gün önce doktordaydım gittim hatta doktor yeni nesil anneler ve evhamları hiç nir şey yom dedi alttan muayene etti karından gerçekten normaldi gece kasıklarım ağrıyordu sabah kahverengi lekelenme ile acil gittim 5 cm açıklık olmuş kese aşağı gelmiş acil Serklaja alındım başka ile gittik belki yaşar yeni doğanı iyi olan ama Serklaj başarısız oldu doğum başladı bazen de kısmet ama dikiş iyi bir şey belli bir kilodan sonra taşımıyor açılmayı dikiş önlüyor