Busracik aslınd şart değil ama hem için rahat eder hem de doktora kaç betayla gittiğini bilirsin pazar günü tekrar acile kan ver, net sonuçla pazartesi gidersin. Ben 1576′da keseyi gördüm, 1500 üstünde kese görülebiliyor zaten. Pazartesiye 2500 bandında olur zaten her türlü keseyi görürsün🫠