Rbs111 canım ben beklerim 7+4de gittim kesemizi bebeğimizi kalp atışlarımızı duyduk. Dr bir iki uğraştı görmek için vajinal baktığımızda net görürüz dedi ama ben hayır dedim vajinal baktırmadım baktırmamış çok şükür gördük duyduk rahatladım bende erkenden gidip hiç stres yapma keseyi göreceksin sonra eee bebek görünücek mi acaba sonra bebeği göreceksin bu sefer ya kalp atışlarını duymamazsam diye strese giriyo insan en güzeli 3ünü bir anda yaşamak..