12 hftalık gebeyim , 3 gün sonra randevum var. Doktorim fetal dna yapılması taraftarı. Ama ben istemiyorum hem ücretinden dolayı hemde bişey çıkmayacağına kendimi inandırdığım için. 20 yaşındayım, ben ve eşim tarafında her hangi bi genetik hastalık yok. Akraba evliliyide değil bizimkisi. Siz yaptırdınızmı?