lokismommy allyslife vazgeçemiyorum doğurunca emin olucam😂bende hazırlamaya çalışıyorum ama neden bilmiyorum bi kabul edemediö gitti ya
allyslife lokismommy ay deme öyle ya ben böyle düşündüğüm an vicdanım parçalanıyor resmen, özür diliyordum bebeğimden shshdhd yazık günah sabime, vardır Rabb’imin bir hikmeti olduğu gibi kabullen gerçeği, anasına aşık erkek bebek doğuralım işte🫠
parla94 oslemoslem Gemini bana 4 farklı bilim dışı yöntemle yorumladı, hepsine kız demişti ve öyle çıktı. 11. haftanın ultrason videosunu göndermiştim.
lokismommy allyslife ondan değil de ben 6.hislerime aşırı güvenen biriyim kardeşime benzeyen bir erkek çocuk benim de hayalim ama bu hislerimde yanılmama tecrübeme engel olamıyorum 🥲
mmevoo oslemoslem ben atmıştım ultrason fotoğrafını net bir şey söylemeyem ama kıza benziyor demişti kızmış gerçekten 😊
buseyener4820 oslemoslem kese şekli nub Çin takvimi hepsine göre kız dedi ve kızım olacak ama ben baştan beri zaten kız hissediyordum oğlumda da öğrendiğim an erkek demiştim ikiside 11. Haftada kesinleşti bu arada doktorum da cinsiyet konusunda biraz tecrübeli bir doktor 😁