lokismommy hahahahaha aşkım gel vazgeçç😂 ben de ilk çocuğum kız olsun istiyordum, hatta geçen gün rüyamda detaylıds doktor kim erkek dedi bu güzel kıza ya bal gibi kız bu diyordu😂 3 doktora gittim 3′ü de erkek dedi, detaylıya 4 hafta var bakalım😂 ama kız derlerse üzülürüm erkeğe kendimi çok hazırladım🫠🫠