blnmyld Kızlar, 3 4 gündür sarı akıntım oluyordu doktoruma söyledim ve gel bakalım dedi neden demiştir acaba başuna gelen var mı tedirgin oldum ya 18 inde gidicem zaten kontrole şimdi bir daha gitmek istemiyorum 15 haftalığım başına gelen var mı daha önce
mucizelerimsiniz blnmyld az önce geldim doktordan bu şikayetten dolayı canım içerde kanama olmuş makattan fitil verdi ilişkiye girdin sanırım🙈
allyslife blnmyld kanama ve akıntı gebelikte çok önemli. Hele ki enfeksiyon varsa, akıntı enfeksiyon kaynaklıysa bebeğin sağlığını etkileyebiliyor. Ben de de vardı gittim fitil verdi.
mucizelerimsiniz blnmyld sakın ihmal etme bence direk git güzelim üzülmeni istemem 10 gün yatak istirahat dedi anneme geldim bir kızım var ilgilensin diye
blnmyld mucizelerimsiniz ilişkiye girmedim canım 3 aydır hiç girmedim 🥲 ama progestan kullanıyorum zaten
blnmyld mucizelerimsiniz ama hiç bişeyim yok ağrım vs sadece biraz sarımsı akıntı oluyor ya progestan kullanıyorum o da yapabilir diyorlar
hd_d blnmyld akintim oluyodu doktoruma soylemistim kan idrar falan aldi enfeksiyon cikmisss akintim da sari ve yesil renkteydi cok oluyodu fitil verdi kullandm suan iyi duzeldi ama gebelikte olabiliyo akinti demisti Agrim falan da olmuyodu bu arada ona ragmen oluyodu akintim
blnmyld hd_d Benim o kadar olmuyor akıntım zaten progestan kullanıyorum o da akıntı yapıyor ama açık sarımsı beyazla karışık oluyor hastaneye de gidemiyorum oturdum ağlıyorun doktorum da dönmüyor
zeynepkomurbasaran blnmyld bende de yok bu arada kaşınma yanma vs sadece akıntı vardı kan idrar verdim enfeksiyon çıktı ama çok yüksek degildi
allyslife blnmyld bende de yok ama doktorum yine de enfeksiyon var sadece yüksek değil önlem almak zorundayız dedi
rustemli_08 blnmyld ş blnmyld Mantar enfeksiyonu bazı zaman kaşıntı yapmaz ayağa durduğunuzda falan gelir sarı akıntı bu mantardır kprkulu değil bende de var 31 hafdalık hamileyim
zeynepkomurbasaran blnmyld korkmayın bende hamileliğimin başından beri var enfeksiyondan dolayı oluyormuş arada fitil kullanıyorum çok fazla değilse sorun olmuyor çoksa da zaten doktor fitil yada antibiotik veriyor ihmal etmeyin yeter
blnmyld zeynepkomurbasaran Çok fazla değil zaten progestan kullanıyorum o da akıntı yapıyordu hep sarımsı ve beyazla karışık geliyor günlük ped e
blnmyld miracsevim 18 inde gidicem zaten o zamana kadar bir sıkıntı olur mu acaba böyle aman aman çok bir akıntım yok her zamanki gibi
hd_d blnmyld anladm canm baslangictir korkma bak benmki ilerlemis olmasina ragmen agrim sizim da olmuyodu seninde oyledir baslangictir korkma ağlama
blnmyld miracsevim ya canım şöyle söyleyim şeffaf beyaz ve sarımsı karışık aşırı değil normal her zamanki gelen gibi akıntı kötü koku vs yok hani derler ya peynir gibi veya yeşilse sıkıntı diye bende onlarda yok